Celeste85 Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Denne gangen har jeg lyst til å ha sex hver dag i en uke for å prøve å få den lille til å sitte. Dvs at jeg begynner 2 dager før EL og forsetter noen dager etter. Dette er jo forsåvidt greit, og nå lurer dere sikkert på hva som er problemet. HVA i svart`n gjør vi med den 3 dagers lukten som jeg kaller det!? Altså, nå kan jeg jo ikke tisse ut spermen slik jeg pleier. Helst ligger jeg med pute under rumpa en halvtime.. hi hi;) Og når vi har hatt sex 3 dager på rad så blir det lukt. Det er så ille. Jeg har kjøpt meg Lactal, men leste på pakningsvedlegget at de som prøver å bli gravide kan ikke bruke det pga feil baktieribalanse... Sukk... Hva gjør dere jenter???
*nr4isommer* Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Vi holder på md det samme dere gjør nå. Hatt sex i 8 dager vi nå på rad...hehe...har regnet med at el skulle komme lenge nå, men har ikke kommet:-S og har villet ha sex dagen før el på el og dagen etter for å være sikkret. Min kjære er jo VELDIG fornøyd ettersom han får seg så mye nå heheheh.... Men den lukten ja, har vært det her også, men ikke HELT intens lism. Men jeg kjenner det godt alikevel. Aner ikke hva man skal gjøre for å ikke få det. satser på det forsvinner etter denne mnd intense forsøk. Hviken pp er du i? Vi har en gutt på 2 i april, en jente på 10 mnd og har ikke brukt prevansjon siden da. Men er inne i 2 pp hvor vi har testet el og prøvd å få det til å klaffe bevist.
Celeste85 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. mars 2009 Okey. Dette er 3.pp. Jeg har ingen barn fra før, men samboeren min har en sønn. Men det er så kjedelig med den lukten, Skulle så gjerne ønske det var noe å gjøre! Hjelp!
Celeste85 Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 Dytter litt. Trenger virkelig gode råd!
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Har hort at det som ikke svommer inn i livmor pa 30 min, aldri kan befrukte noe egg ettersom det ikke er i livmor, og da kan du likevel bare la det renne ut, for det som svommer raskest har nadd destinasjon innen 30 min.
blirjegsnartmamma Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 er det ikke bare å dusje før dere legger dere da? Eller morgenen etter? som det blir sagt her, så er det ikke liv i det etter 30 min eller noe uansett..
Frk Marge Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 eh... denne skjønner jeg ikke... vil det si atdere dropper å vaske dere/dusje når dere har prøvedager? herregud da skulle jeg luktet ganske grusomt etterhvert.... jeg bor ikke sammen med kjæresten min enda, og når vi har vært borte fra hverandre i en uke eller 3 går det ganske heftig for seg her i noen dager kan man si.... om jeg ikke skulle dusjet hver dag, vel eh.... HVORFOR????? er dere redde for å vaske bort sæden?
blirjegsnartmamma Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 tenkte akkurat det samme som deg Vestvind.. det er jo relativt mange dager man kan prøve... Det lønner seg med en dusj eller to eller tre...
christianne Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 tror ikke det er noe i veien for å vaske seg på vanlig måte ihvertfall en gang om dagen, det kommer jeg ikke til å slutte med ihvertfall! Bruk intimsåpe.. Ellers kan man jo bli syk da... ??
snart en liten en? Skrevet 27. mars 2009 #11 Skrevet 27. mars 2009 Har aldri tenkt over det med dusj/vask i prøvetiden...Tror ikke det gjør noen forskjell. Jeg dusjer hver eneste dag. Er nå 5+5;)
Celeste85 Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 29. mars 2009 Hehe, nå må jeg nesten le av dere,jenter... SELVFØLGELIG dusjer jeg. Herregud da! Men er det ingen av dere som har opplevd at det blir liggende igjen sæd hvis man for eksempel har hatt sex på kvelden og ikke tisser før dagen etterpå. Hvis man har sex 3 dager på rad vil det jo skje noe inni der som gjør at det blir en annen lukt.. ELler???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå