Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det? Noken spesielle leikar du tenker på?

Skrevet

Nei, er foreløpig på tenkestadiet. Men har laga kake. Kanskje den klekkeklare tjukka borti gata trenger utflukt også.Evnt. kan vi reise til ho. Kanskje vi får kvelds?

*over middels opptatt av mat for tida*

Skrevet

Kake er bra! *Over middels begeistra for mat alltid* Må sjølvsagt sjekke om hustyrannen min er heime i kveld... Har dessuten sjukt barn, men går nok fint.

Skrevet

Ok. Meld når du har avklart med hustyrannen, så kan vi kontakte tjukka etterpå. Skal snart på søndagsmiddag hos mor og far:)

Skrevet

Will do. Søndagsmiddag hos mor og far, her og. No: nyte at eg i praksis er heime åleine, sidan den sjuke søv leeeenge, og dei to andre er på tur. *nytenytenyte*

Sjokoladekake forresten?

Skrevet

Då er det jo greit, hustyrannen får holde seg heime. Eg vil ha kake.

Skrevet

Utreise innvilga, og alle er fornøgde. Eg får kake, han får sjå kamp. Vinn-vinn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...