Frøken Løken Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Kanskje det? Noken spesielle leikar du tenker på?
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Nei, er foreløpig på tenkestadiet. Men har laga kake. Kanskje den klekkeklare tjukka borti gata trenger utflukt også.Evnt. kan vi reise til ho. Kanskje vi får kvelds? *over middels opptatt av mat for tida*
Frøken Løken Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Kake er bra! *Over middels begeistra for mat alltid* Må sjølvsagt sjekke om hustyrannen min er heime i kveld... Har dessuten sjukt barn, men går nok fint.
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Ok. Meld når du har avklart med hustyrannen, så kan vi kontakte tjukka etterpå. Skal snart på søndagsmiddag hos mor og far:)
Frøken Løken Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Will do. Søndagsmiddag hos mor og far, her og. No: nyte at eg i praksis er heime åleine, sidan den sjuke søv leeeenge, og dei to andre er på tur. *nytenytenyte* Sjokoladekake forresten?
Frøken Løken Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Då er det jo greit, hustyrannen får holde seg heime. Eg vil ha kake.
Frøken Løken Skrevet 22. mars 2009 #10 Skrevet 22. mars 2009 Utreise innvilga, og alle er fornøgde. Eg får kake, han får sjå kamp. Vinn-vinn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå