Gå til innhold

Oppdatering på symptomer og reaksjoner når dere forteller det!


Jahoo

Anbefalte innlegg

Status.. Fortsatt i god form, så håper jeg slipper unna kvalmen. Er i min 7. uke. Merker at jeg er slappere, og mer tiltaksløs. Kos å ligge under dyna og fundere. Merker at mannen er kjempeforelsket (Hihi). Det skjer nok noe med dem også..

 

Puppene føles ekstra ømme hvis jeg vokner om natten. vondt å bytte side.. men det er bare kos da..

 

Vi lurer på og fortelle minde foreldre det under middag i kveld. Mamma har ventet en evighet så hun blir nok kjempeglad. Setter vel i gang med strikkingen ASAP. Pappa blir nok også glad.

 

Hv med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig du som ikke er kvalm. Jeg er kvalm så og si hele tiden nå jeg. :S Begynner på uke 8 i dag.

 

 

Jeg tror vi skal fortelle det til foreldrene våre neste helg. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du er heldig som ikke er kvalm, jeg er i uke 7, ble kvalm for halvannen uke siden, og er kvalm hele døgnet, håper dette ikke varer så veldig lenge, er helt grusomt!

 

kan ikke si annet enn lykke til;)

 

sa det foresten til foreldrene våres forrige helg.. å det var så herlig å få sagt det til noen, spesielt når de ble så gla..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, er i slutten av uke 6, og klerte ikke å olde det hemmelig, jeg er 20 å han 25, og vi har ingen erfaring, derfor sa vi det til min mor da jeg ante at ting ikke var som de pleier, å hun ble kjempegla! så sa vi det til moren og stefaren hans nå i helgen, og de ble så gla at tårene trilla:) veldig koselig! og så har jegsagt det til min beste venninne og til tanta mi, og de var også overlykkelige!:P er så vanskelig å holde en slik hemmelighet hemmelig!:P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...