ღhælgelainnღ Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Jeg fikk det på torsdagskvelden. Kastet bare såvidt opp en gang, men så kom diarèen og det hadde jeg hele fredagen samt verk i magen. I går normaliserte det seg igjen og diarèen forsvant. Jeg spiste greit, men kjente meg fortsatt litt slækk etter dagen før. I dag har jeg spist frokost og har trent litt nå på tredemølla. Fortsatt kjenner jeg en slags "rar" følelse i magen, ikke direkte verking men at det har vært noe på gang der. Jeg har ikke noe spesielt matlyst, kunne sikkert gått i mange timer uten å spise. Er det fortsatt omgangssyke som sitter i, pleier den å vare i flere dager, selv om man ikke spyr eller har diarè?
~sjiraff~ Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Her har det vært en runde hos snuppa og samboeren min. Hun kastet opp natt til søndag og hadde magevondt til og med mandag. Samboeren min har hatt magetrøbbel hele uka, og fortsatt litt ennå, men kastet kun opp på mandag.
Mayken Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Vi har hatt 2 runder med omgangssyken og begge gangene varte den ca en uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå