Nummer 3 kom i november :) Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Føler meg nesten som en førstegangs selv om jeg har to fra før (yngste er 4 år da så det er jo en stund siden...)
J -76 Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Sjekk matportalen.no, egen side for gravide og hva som anbefales/frarådes av mat. Gratulerer!
tg85 Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har spist alt jeg har ønsket så lenge jeg har vært gravid, bortsett fra sushi og muggoster. (har tatt hensyn til at kjøttdeig etc må stekes noe lenger) Jeg mener det har tatt litt vel av når folk ikke kan spise salami, skalldyr etc. Jeg mener vi "vet" alt for mye idag og mange blir litt hysteriske! Men det er min mening.. Masse lykke til med nummer 3! Og anbefaler også matportalen dersom du er interessert.. Jeg vet om mange som er fornøyd med det
erteposen + 4 Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Klarer bare ikke å la være å kommentere dette innlegget. For det første, les matportalen og ikke hør på de fleste her inne:) Sushi er det ingen god grunn til å la være å spise om det er laget på skikkelig vis, om du leser matportalen (he, he...det grenser mot hysterisk å ikke spise det). Reker står det ikke noe om og det er en myte som oppstod på 70-tallet og en del eldre damer sprer fortsatt. Skalldyr kan en spise både i svangerskap og under amming. Spekemat advares det mot og salami er spekemat uansett hvor en vrir o vender på det. Sjansene er små for smitte. Argumentet her inne er at gilde fryser sin salami, selv om gilde ikke gir noen garaniter selv (selvsagt). Da betyr det at en kan spise all spekemat så lenge det er puttet i frysen først.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2009 Tusen takk for svar dere, skal lese nøye gjennom matportalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå