MamaLady Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 TR idag på dag 37. Jeg har hatt veldig symptomer, kan jeg ha vært gravid men mistet?
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 det er en mulighet.. noen leger sier at man som oftest har hatt en veldig tidlig spontan abort om mensen er forsinket når man vanligvis har veldig stabil mens. men da er det ofte man mister før det er blitt noe i det hele tatt..
Lille diamant Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Hei! Jeg opplevde å gå 8 dager over tiden i februar, og så fikk jeg mensen. Da hadde jeg hatt murringer,ømme bryster og verk i korsryggen fra el og en uke frem. Det var da jeg fant denne siden for å finne ut om jeg kunne være gravid...og etter å ha lest her, så var helt sikker på at jeg var det. Men, så kom nå mensen da og jeg blødde mer enn vanlig. Så antar at det kan ha vært noe som ikke var iorden. Det får vi jo aldri vite, men var såpass rart synes jeg, at det kan ikke ha vært en vanlig mens.. Men er veldig glad for at kroppen ordner opp selv tross alt
Lille diamant Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 skrivleif... jeg mente selvfølgelig fra el og to uker frem. Fikk jo ingen mens
MamaLady Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2009 Akkurat den samme teorien og følelsen sitter jeg igjen med nå også! BEdre lykke neste gang, må jeg bare trøste meg med:( Snufs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå