endelig mamma:) Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Hallo.. vet en ikke skal være overbeskyttende og redd for alt, men er litt bekymret i dag. Den siste uken har jeg fått dårligere og dårligere syn, var hos optiker, og hun mente jeg hadde fått en allergisk reaksjon på linsevæsken. Skal prøve med en annen i en uke, også se. Det var på fredag, og se fortsatt dårlig, men hun ba med gi det en uke. I natt fikk jeg ikke sove på grunn av vondt i halsen, og nå når jeg spiste frokost måtte jeg rett på do for å spy. Alt kom opp igjen. Noen som tror dette har noe med babyen i magen å gjøre? Blir jo litt redd, er 22+0 i dag, altså i uke 23.
endelig mamma:) Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. mars 2009 Har forresten ikke kastet opp en eneste gang før i svangerskapet.
Tuddeli Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Med mindre du skulle bli enda dårligere i dag hadde jeg hadde tatt meg en tur til fastlegen i morra just in case. Greit for din egen del også med en sec.op. Spesielt nå som du merker flere symptomer på at noe ikke er helt som det skal. Sikkert ikke noe farlig, men liten vits i å gå og engste seg en hel uke synes jeg. Lykke til og god bedring!
endelig mamma:) Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 Tror eg kjenner den lille jenten sparke, og det er vel et godt tegn? Var ikke kvalm verken før eller etter jeg kastet opp, og skal til jordmor på tirsdag. Håper virkelig alt står bra til med den lille! Bare så rart alt kom på en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå