Gå til innhold

Å fy fader!!!


Blafrende Hengejur♥♂08♂13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å så på "menn som hater kvinner" på kino i går, og FY FADER for en ekkel film!! :/ Ble skikkelig dårlig av å se den jeg:/ Er nok sartere enn jeg trodde, for så kvalm har jeg aldri vært etter å ha sett en film før!

 

så de som ikke har sett den, vær obs på at denne filmen skjærer i marg og bein, den er rett og slett grusom! Men utrolig godt laget, og med UTROLIG flinke skuespillere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde man ha lest boka først?

Skrevet

jeg har ikke lest noen av bøkene, og med tanke på hvordan filmen var, tror jeg neppe jeg vil lese noen av dem heller:/

Skrevet

Gleder meg villt til å se filmen, jeg elsket bøkene!! De er helt vannvittig bra!!

Skrevet

Har sett filmen, men ikke lest bøkene.

Jeg mener filmen var sinnsykt bra! Ekkel, men bra!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...