Bare™ Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Såpass!! Hadde bursdagsfest for mannen hjemme her igår og vi valgte å fortelle det siden det var alle våre nærmeste. Jeg drakk cola og går rundt og tenker på dette 24/7. Er ikke ro å få inne i hodet mitt.. Jeg HAR klønete sykluser. Og dette er mitt femte svangerskap- jeg har tre barn. Så syklusen har jo aldri kunnet gi meg noen riktig termin dato!! Siden du ikke får ul før 31.3, dekkes dette da? Jeg går privat. Har ikke tålmodighet til sykehuskø... Men det koster jo skjorta, da!!
Bare™ Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. mars 2009 Glemte å spørre om du ble satt tilbake? Og om når du var på første ul og hva de sa da? Jeg får ny ul rett over påske om det viser seg at HCG stiger og jeg ikke viser tegn til sa, selvsagt.. Når fant du den "indre roen!?? Går rundt som en tidsinnstilt bombe- og det kan da ikke være sunt?!? Unnskyld at jeg maser på deg, altså- men dette var jeg virkelig ikke forberedt på!
MamaLady Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Heia! Jeg fikk TR idag på dag 37, kan jeg ha vært gravid tror dere? Jeg har hatt så veldig symptomer:(
Bare™ Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 Det kan du fort ha vært? Men testet du positivit i perioden da?? jeg er ingen fagperson, men har hørt at om det ender i sa så er det mye lavere HCG at det ikke nødvendigsvis slår ut som det gjør "normalt!"...
MamaLady Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Testet kun positivt på en EL-test ikke grav-test.
Bare™ Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2009 Da har du sikkert bare hatt en lang syklus og ikke truffet el denne gangen. NESTE gang, så!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå