MamaLady Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Jeg som trodde vi endelig hadde klart det! Men nei:( Hvordan finner jeg ut av neste EL når det blitt kluss med syklusen? Og dessuten, kan jeg ha vært gravid nå men at kroppen har kvittet seg med det?
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 for det første... det ser ut som om du har hatt el. dag 23 i syklusen din... har du tatt noe eks: pergo denne måneden? pergo kan forskyve e.l. Og ja... tror nok at du kan ha vært gravid, og hatt en tidlig sa... men det kan vel kun en lege konstantere... Skjønner godt at du er frustrert! Lykke til videre med prøving
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Heisann:) Jeg har ei grei el-kalender side du kan gå inn på. kansje den kan hjelpe deg? http://www.ovulation-calendar.net/
Bare™ Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 På papiret har jeg 31 dagers sykluser- det kan jo hende du har litt lengre? En sa kommer gjerne ifbm neste mens.. Altså etter fire uker.. Og da kan man ha rukket å teste positivt først, for så å bli skuffet etter et par dager. Been There
MamaLady Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2009 Hvordan fant du ut at jeg har hatt EL dag 23? Blir det 8.mars? Kan ikke så mye om utregning, ihvertfall ikke nå. Ingen pergo på meg heller..
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 åm du registerer deg på babyverden å går inn på syklus der=) så kan du sette inn første dag i siste mens=) å så hvor mange dager syklusen din pleier å være=) da får du opp neste el=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå