3småtroll♥ Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 city edge kombi? Kjøpte den i april i fjor-lite brukt og fin som ny;) MEN det er ikke en duo-vogn som de fleste har nå. Har en hardbag som settes i sportsdelen. Bagen er stor da- mye lenger enn bagene som følger med duo vognene til Emmaljunga. Styret kan vendes over så det er jo praktisk:) Tenkte jeg skulle selge den nå, men aner ikke hva jeg kan be om av pris??
TøffiTrynet☠ Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 City edge kombi? Har jeg aldri hørt om... City cross derimot, eller Edge duo.. Høres jo ut som du har en City cross med hardbag oppi? Eller?? Greit å vite nøyaktig hva slags vogn det er, før jeg kan gi forslag til pris. En ordentlig Edge duo ligger generellt høyere i brukt-pris en City cross...
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Enig med tøff i trynet. Men kanskje du mener at du har Edge bagen til cross understellet?? For det har jeg sett flere som har, og motsatt (city bag på edge understellet) Men rundt en 2500,- for en brukt bagvogn er grei pris. Får jo bare brukt den i 6-8mnd.
3småtroll♥ Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 He-he;) Jeg har samme understellet som edge duo med svingbart håndtak og det stoffnettet under-ikke city cross understell. Men jeg har ikke to forskjellige deler til å bytte på- har sportsdelen også hardbag som jeg har oppi når babyen bruker den. Når jeg kjøpte den fikk jeg beskjed om at de ikke skulle ha slik kombivogn mer-kun duovogn- altså to forskjellige innsatser. Men det er ikke bare bagvogn nei-rett og slett en kombivogn;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 er det ikke vanlig med halv pris da? jeg solgte min city cross for halv pris. brukt i ett år. så helt ny ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå