Gå til innhold

hvor ofte skifter du nick???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 3 forskjellige nick som jeg bruker aktivt.....

Skrevet

aldri..

har hendt at jeg har endret på nicket mitt, men har alltid det samme i bunnen..

Skrevet

Det har jeg aldri gjort.

Skrevet

skiftet nick sist for ca 9 mnd siden. da jeg ikke ville at gamle kjenteskulle viteat jeg var prøver. skiftet aldri tilbake men nå vet jo de som kjener meg om det "nye" nicket min så da er det ikke noe behov å skifte det tilbake.

Skrevet

skiftet nick når jeg ble høygravid da med og putte "høygravid bak nicket" neste gang blir vel da når jeg er fødeklar om jeg går så langt evt når jeg har født men vil uansett ha noe av det samme i nicket så jeg er samme person

Skrevet

Har skiftet nick siden sist jeg var gravid ja, og kommer nok til å skifte nick en gang til, når jeg blir mer aktiv her på BIM.

Skrevet

Jeg har vært Lilith hele tiden her inne.

Skrevet

Har 6 forskjellige nick jeg bruker. Alt kommer ann på hva jeg svarer, hvem og hvor. Mange gode venner jeg har her inne som jeg elsker å kverrulere med andre nick.

Skrevet

Hvordan skifter jeg nick??

Skrevet

Jeg var litt "sommerforelsket" en gang... Sukk, det var tider det.

Skrevet

Hender jeg slenger på noe nytt i ny og ne, men jeg har hatt samme nick siden jeg begynte på dib for over 3 år siden. På bim var jeg barnihelemagen, men etter fødsel passet jo ikke det lenger.

Imponerende med de som sjonglerer mellom flere nick! Hadde gått helt i surr for meg med mer enn 1, hadde nok avslørt meg rimelig kjapt...=/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...