Gå til innhold

Endelig!!!


KristinMAS

Anbefalte innlegg

testet i dag morges og det er ingen tvil. Det var et pluss i vinduet og det blir en baby i slutten av november/begynnelsen av desember. Utrolig spennende og rart at det endelig ble noe av all prøvingen (pp7)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg henger meg også på her.

 

Endelig gravid igjen etter SA i september. Håper det går bedre denne gang. Regner med at også jeg har termin i månedsskiftet november/desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også :D Termin blir også i månedsskiftet... ca 2. desember etter babyverden sin kalkulator ..... kjempe spennende og gøy.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test nå i helgen som var, er skikkelig rart.... Termin blir ca 1 desember.. er helt uvirkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye til dere:) Melder meg også inn her, fikk positiv test i går ettermiddag, i natt og i mårrest:) Etter terminkalkulator har jeg termin 7 desember:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse alle sammen:)

Fikk positiv test i dag, jeg.. 2 dager før IKM, men sterk strek:D Terminen blir etter terminkalkulatoren den 8. desember:)

Etter en MA i slutten av januar og tunge uker etter det var det så sykt deilig å få denne gode nyheten:):):)

 

Klem:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig positiv test her også. Hatt to sa siste året. Håper det går bra denne gangen! Termin 3. desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...