Lotte&Babyspiren Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Dere som har IKM uke 13, har dere noen symptomer? Uansett om det er psykisk, PMS eller vi er gravide!!! Her kommer mine: Veldig ømme bryst ,mer enn vanlig, vondt å ligge på om natta faktisk! Ekstra god luktesans og klarer ikke lukta av vaskepulver og tøymykner:S Trett og ekstremt rolig Mer morsinstinkt Ikke PMS humør... Utrolig fin hud i ansiktet til å skulle hatt PSM nå... Kan det være kanskje....?:..:D
Spaniella Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har hatt masse "symptomer" hver gang, men det er visst bare innbildning:) Ømme pupper, kvalme, humørustabil og murringer både her og der. Den gangen jeg var gravid mistet jeg matlysten og fikk ømme pupper rundt IKM. Sukk. Har ikke så store forhåpninger denne gangen heller, jeg (sutre, sutre). Krysser fingrene for deg!
KarLuc +1? Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Har hatt masse symptomer.. og kraftigere er de blitt.... helt rart.. Puppene kjennes som melkespreng, og er sykt trøtt for tiden. Må oftere på do, og er treg i magen.. hehe.. er masse. og håper virkelig d stemmer med at jeg er gravid.. ska teste i morgen.. kvir meg voldsomt.... Har ingen antydninger til mensen heller, så lover jo bra da.
Lotte&Babyspiren Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2009 puppene mine bare vokster og vokser og vokser..har mensmurringer der nede...pleier ikke ha det i det hele tatt før ikm..
zadine Skrevet 24. mars 2009 #5 Skrevet 24. mars 2009 Har hatt noen dager med syke mensmurringer, men ingen mens. Ekstremt god luktesans. Ellers så føler jeg meg bare veldig gravid. Har to negative tester bak meg, jeg var nok litt vel ivrig. Men skal teste igjen i morgen. Litt usikker på IKM, hvis syklusen er like kort som de siste månedene, så skulle IKM være i dag, men med normal lengde så er IKM på fredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå