Gå til innhold

Hva f skal en stakkar stemme på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er min borgerplikt bevisst og skal derfor pent avlevere en stemmeseddel i høst, men hva skal man stemme på da?

Jeg kan jo ikke stemme på noen av de som sitter med makta ettersom jeg ikke kan fordra SV.

FRP er passer ypperlig i sin rolle som opposisjonsparti men jeg tør ikke engang tenke på alt det partiet ville kunne "utrette" hvis de fikk regjeringsmakt.

Høyre gjorde en tålelig bra jobb sist de satt ved roret, men hele partiet er litt anonymt og mangler tydelige visjoner.

Venstre er for smått. De har bare en halv dyktig politiker og den slags blir det ikke skikkelig stell av.

Og resten ... Nei, i år vil jeg heller ha Big Brother valg. Vi låser alle kandidatene inne på tinget også smser vi ut de som er kjipe til plassene på tinget er fyllt. Det hadde i det minste vært en smule mer underholdende enn allminnelig valgkamp med burkakasting og bilnei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje vi burde latt samene styre en periode? Et slags kulturellt diktaturisk styre, bestående av den norske urbefolkningen. Mer subsidier nordover, flere rein sørover og 6 måneder ferie (som lærerne) Burka og dvergkasting som ny nasjonalsport og Giljotin oppsatt på løvebakken for å kvitte oss med irriterende asylsøkere som ikke reiser det første året etter avslag.

Skrevet

Ja, også kan vi selge rettighetene til realityprogram basert på galskapen til hvem enn som har tjent penger på den økonomiske krisen slik at vi tjener inn det landet har tapt på aksespekulasjonene til oljefondet.

Skrevet

jeg har tenkt å kjøre KRF.... kun fordi de vil øke muligheten til å være hjemmeværende med barna om en ønsker... mer kontantstøtte og mer valgfrihet til å kunne jobbe delstilling og være hjemme noen dager hvis en ønsker... passer meg fint!

Skrevet

He he, KRF er så uaktuelt at det står ikke på lista mi en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...