Mammsn er klar<3 Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Var i prøverommet på H&M idag og prøvde mammaklær..da fikk jeg øye på noe uhyggelig bak på leggen! Trodde først det var en blåflekk, men neida, det var visst en åreknute! Vistes ganske godt å! Ikke noe gøy å få dette så tidlig akkurat..håper ikke jeg får flere.. ;/ Er 16+5..
FruV Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Det er festlig! Jeg venter mitt 2barn og er nå 26 uker på vei å ser ikke ut på høyre foten. Starter helt ned i ankelen til meg å stopper litt ovenfor kneet og tillegg har jeg fått det i lysken. Enkelte dager har jeg vondt for å gå. Har plagdes med dårlig blodgjennomstrømming siden jeg var lita så det gjør ikke saken noe bedre nå som jeg er gravid. Så er det arvelig i tillegg... Kjøp deg støttestrømper for det forebygger! Får håpe at det stopper til deg og at det ikke blir verre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå