Gjest Skrevet 22. mars 2009 #1 Skrevet 22. mars 2009 Noen som vet om den nye kombivognen fra Creeps er god? Likte veldig godt designet og den er jo utrolig rimelig også, 3490,- !!! Har tenkt på Simo Kombi men den er jo dobbel så dyr... http://www.creeps.no/
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 jeg har sett den, og den er supertøff..ligner mye på emmaljunga, som jeg er superfornøyd med også;-) jeg har tenkt til å se den hos forhandler etter ul( om to uker), for å sjekke om den virker bra! hvis den virker like fin som emmaljunga sin, så betaler jeg heller 4000 enn 8000, for å si det sånn...grunnen til at de er så billige er jo at det ikke er så mange mellomledd som tar seg betalt;-))
lykkeligV Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 vi hadde tenkt å kjøpe den, men målene på bagen var så små i forhold til Simo sin..tok med målene til reflex-butikken å sammenligne .Virket som det ikke ville bli plass til babyen OG vognpose samtidig..kjipt for creeps sin ser veldig kul ut da.=)
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Regner med at de har tatt i betraktning når de designet vognen at en MÅ ha plass til vognpose... Jeg har desverre ikke anledning til å se vognen "live" siden jeg bor i London men ut fra bildene ser den virkelig bra ut. Håper kvaliteten er like bra som prisen! Jeg tror kanskje dette er vognen for meg men tenkte jeg måtte høre om noen hadde erfaringer med den først, sett den i butikk etc...
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 sjekket litt mål jeg... bagen til creeps:74x35 simo:83x30(dypvognbag) mens bagen til kombien var noe mindre.. emmaljunga duobag: 79x33 jeg fikk plass til vognposen i emmaljunga...og hadde helt sikkert fått plass om den var 5 cm kortere som creeps'en..og den er jo også bredest av alle;-) jeg brukte uasett bare bagen til jenta mi var 5-6 mnd, og brukte deretter sportsvogna uten bag...og da er det jo god plass til vognposen.. creeps har heldigvis forhandler her jeg bor, så jeg kan sjekke kvaliteten nærmere.skal gi tilbakemelding;-))
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Tusen takk for nyttig informasjon Diamanda Galas! Setter pris på tilbakemelding Har også lurt på den Elodie Details vognpose i sort fløyel; ser utrolig deilig ut!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 og de vognposene må jo passe til vogna hvertfall;-) syns den prikkete rockabillyposen var tøff også...håper den virker solid, for jeg har skikkelig lyst på den vogna med alt tilbehøret;-))
L & lille L Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 oy den va jo fin.. har de den bare i soft bag?? jeg vil ikke ha d¨, men hard bag.. god pris vr det oxo=)
Gjest Skrevet 23. mars 2009 #9 Skrevet 23. mars 2009 Tror de har den kun i softbag men det er jo verdt å høre om de eventuellt har hardbag / kan skaffe det Jeg synest vognen er kjempetøff og den skiller seg ut fra andre vogner! Forhørte meg forresten om de kunne sende til London og det var ikke noe problem. Fikk raskt svar på mail (søndags kveld!!!) så kundeservicen kan en ikke klage på vertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå