Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 har dere sendt den i 3 deler? Eller alt i ett?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Alt i ett, men jeg har sendt kombivogn og sportsvogn, vet ikke hvordan de som sender duovogner gjør det?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Har bare sendt kombi, men sendte den i en del.. Betalte 303 kr.. Simo kombi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå