Gå til innhold

Operasjon.. Dele erfaring?


Galskapens overhode

Anbefalte innlegg

Lille gutten min pustet tungt og rart allerede ved 4 mnds alder. Var hos spesialist da han var 5,5 mndr. De fant ikke noe.

 

Dette har tiltatt den siste tiden til pustestopp når han sover, samt har han vært masse syk. Etter ny vurdering nå skal han på operasjonsbordet for å fjerne ekte og falske mandler, samt legge inn dren på begge ørene. Stakkars lille gutten min. I narkose allerede ved 14 mndrs alder.

 

Noen som har erfaringer å dele? Hvor lenge er de dårlige etterpå? Hvilke risikoer fins det ved denne typen operasjon? Vet dere ikke er leger, men ønsker erfaringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min som blir 3år i juli fjerna polypper i oktober i fjor. Så eg er nok ikkje den rette til å uttale meg, men narkosa er jo den samme. Eg fjerna sjøl mandlane i august i fjor. Men ivertfall etter guttungen var operert så var han fort på beina igjen. Var selvfølgelig litt dårlig noken få daga etter, men gikk fint. Eg var veldig sår i halsen noken daga etter og det er ikkje så lett og ete. Men med masse kald drikke så hjelper det litt:) Eg brukte vel smertestillande i litt over ei veke etter operasjonen. Det går egentlig fort over, men alle "reagera" jo ulikt på operasjona. Men det går nok helt fint.

 

Gutten min skal sette inn dren om ikkje så lenge, håpa på en dato i slutten av veka. Så er veldig spent på kordan det går.

Lille tulla har litt problemer med øyra og, men eg håpa ho sleppe dren, enda ivertfall.

Men berre spør legen om det du lurer på, og dei på sjukehuset er veldig flinke til å forklare så det går nok bra.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Huff, for en lei opplevelse med pustestopp da... :o(

Har ikke så mye svar til deg ang. operasjon, for det kjenner jeg ikke så mye til. Men vil ønske deg lykke til med operasjonen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...