Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Sunniva Margrethe, Sunniva Irene, Sunniva Marie, Sunniva Henrikke eller Sunniva Amina. Mvh
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Sunniva rose hørte jeg om en gang og det syntes jeg var en fin kombinasjon.
Willy Wonka Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Sunniva uten mellomnavn. Synes mange fine navn blir "ødelagt" av mellomnavn som litt sånn krampeaktig blir lagt til. Måtte bare si min mening, jeg
lykkelig78 Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Jeg syns også Sunniva er finest alene, men Sunniva Ma®lene syns jeg også er fin
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Vanskelig å si dette altså..Vet jo ikke enda om vi skal kalle barnet sunniva om det blir jente da,litt tidlig enda,hehe..Jeg er bare ca i uke 13 enda så har god tid:). Men det er jo så morsomt:)). Sunniva Malene er jo ikke så verst da,men kansje Sunniva er finest alene! Det er bare et av barna mine som ikke har mellomnavn! Har sååå lyst å h mellomnavn da:).
Tokatter_USA Skrevet 23. mars 2009 #9 Skrevet 23. mars 2009 Sunniva Mari(e), med trykk på i'en, som på fransk.
mamarama og lille banan Skrevet 23. mars 2009 #10 Skrevet 23. mars 2009 jeg synes Sunniva er et såpass sterkt navn at det bør stå alene. det er veldig fint da, jeg husker at yndlingsdukka mi het Sunniva, det var det fineste navnet jeg visst om da jeg var lita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå