Lykkelig med 1.baby i magen:) Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Hei! jeg har nå fullgått 25 uker, og har hatt en del voksesmerter tidligere i svangerskapet...men nå har jeg begynt å få samme type smerte, men det går over hele nedre del av magen..ikke bare på sidene slik som det var før. Jeg kan ofte få dette når jeg er stresset og sliten..etter jobb for eksempel eller når jeg er ute og går turer...Er det noen andre som har hatt dette eller vet hva det kan være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå