Gå til innhold

Hva er en typisk lørdagskveld for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her spiser jeg og datteren min alltid noe godt til kvelds ( i dag ble det hjemmelaget pizza) og etter hun har sovnet er det å krype opp i sofaen med masse godteri og en deilig grøsser=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kose seg med ungene, legge de, God mat, film, pc, gubben og sove.

Skrevet

Noe god mat. godis. Sende gubbe på jobb (så og si hver lørdag), deretter TV og dib. Har jeg 1000 andre ting jeg heller burde gjøre? Jepp...

Skrevet

litt ekstra god mat, godteri, legge snuppa, litt husarbeid, pc og tv :P

av og til er det shopping, vin, og byen :)

Skrevet

Har vel to varianter. Lager god mat sammen med gutta mine og veldig ofte venner, ser på film/leser og spiser stort sett godteri i en eller annen form. Eller så er jeg sammen med venner, enten fredag eller lørdag hver nesten hver helg. Alt fra kveldstur, til vin på trappa eller konsert/teater. Søndag er vår par og familiekveld.

Skrevet

egentlig det samme som de andre her, tven surrer, litt pc, litt rydding, vasking, god mat, godteri kansje ett glass rødvin... en sjelden gang er vi på fest, men har kommet til det punktet at det blir mest tiltak å komme seg avgårde...har mye besøk her da..

Skrevet

Jeg jobber, alene, med TV'n på.

Skrevet

Nyvasket hus, nybada familie, rent sengetøy, god mat, godteri, laptopen innen rekkevidde, tv`n som surrer og går, listeskriving for neste ukes gjøremål, unger som legger seg til vanlig tid. (eldstemann har migrene, og er helt avhengig av gode søvnrutiner).

Da slapper jeg skikkelig av:o)

Skrevet

Nå for tida så er det meg og guttungen som er alene hver lørdag. Så da er det drømmehagen, kometkameratene, legge gutten, lage middag til meg selv og kollapse på sofaen til mannen kommer hjem fra jobb 22.30.

Da kollapser vi videre sammen mens vi spiser godteri. :) he eh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...