Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Og i så fall: Hva ble resultatet??? Hva kostet det? Hvor kjøpte dere det? Jeg har fått laget skinne til overkjeven hos tanlege før og bleket den med Opalesence (er det det den het?). D funka ok, men ble ikke superfornøyd. Nå vil jeg også bleke underkjeven, men gidder ikke bla opp 2000 til hvis jeg kan få et annet elternativ på nett til noen hundrelapper! Og da kunne jeg jo brukt den skikkelige skinna jeg ahr på overkjeven
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Kjøpte Crest Whitestrips på ebay. Betalte 35$, Ble vel i underkant av 180kr da dollarkursen var lav på det tidspunktet. Nå er det nok litt mer. Veldig fornøyd med resultatet. Billig, effektivt og langvarig resultat.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Ja jeg driver å bleker med dentway nå. Har 22% gelen. Begynner å se resultater etter kun 2 ganger. Meget fornøyd :-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Ok, takk for svar!! Googlet dette og fant en diskusjon på et annet forum der andre også anbefalte Crest og ikke Dentway (noen sa d ikke funka så bra og flere der hadde bestilt og betalt uten å få varene og ingen henvendelser ble besvart!). Men lurer på en ting: hvordan funer Crest'en? Er det også skinner som følger med og gele som fylles i? Hvor lenge om gangen bruker man det? Må det gjentas ofte?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Crest er som små engangstaiper som man limer på tennene og må ha på i 20 min (om jeg ikke hukser helt feil, mulig det var 25min...) hver morgen og kveld. Jeg limte de på med engang jeg sto opp, for den tida jeg brukte å smike meg og lage klar mini var akkurat passe til å kunne ta de av når vi skullespise frukost. På kvelden tok jeg de bare på litt utpå kvelden mens jeg så på tv. Veldig lettvindt.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Pusser du tennene før remsene fra Crest tas på?
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #10 Skrevet 22. mars 2009 Noen ganger pusset jeg før, men likte best å gå over med tannkosten etterpå uansett.. blir litt slik blekegel mellom tennene etter på, greit å pusse det bort med tannkosten Jeg kjøpte på ebay.com
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2009 #12 Skrevet 23. mars 2009 Kan man bruke sånn tannbleking når man ammer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå