maimora Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Har sett bilde av den, og har sååå lyst på den, men så at noen av de andre fargene var litt annerledes på bildene enn i "real life"... Har ikke funnet noen butikker som har fått den enda, men en skulle få den inn i neste uke. Noen som har sett den? Er fargen helt lik som på bildene?
Liljekonvall<3 Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 hmm.. jeg vet ikke helt, men vi har kjøpt simo kombi i olivengrønn farge og den ser skikkelig stygg ut på bilder. I "real life" er den nyydelig! =) Så jeg ville nok ikke bestemt meg før jeg hadde sett den i butikken nei!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 22. mars 2009 #3 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har også sett litt på den Simo kombi vogna.. Hva måtte du betale for den? Vet jo at det er forskjellige priser over alt.
maimora Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 Ja det var det jeg så, både den i olivengrønn og den oransje (vet ikke va fargen heter), var mye finere i butikken enn på bildene.
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har sett den vogna i aubergine, og syntes den var kjempe fin. Men personlig syntes at den kanskje passer best om man vet man venter jente. For den er virkelig lille i fargen Men en veldig fin farne, så hadde jeg vist jeg ventet jente hadde jeg sterkt vurdert den. Pris: Tror på babyshop så koster dem 6499,- Men her i Fredrikstad koster den 5990,- inkl. myggnetting og regntrekk. På Silje's barn og utstyr.
Liljekonvall<3 Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 På Barnas Hus på Alnabru ga vi 6000 ink. veske(stellebag) i samme farge. Da var det salg på den, så jeg vet ikke hvor mye den egentlig koster, men vet at de ofte har salg på vogner! Der selger de også utstillingsmodeller for en tusenlapp mindre..
Liljekonvall<3 Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Prøv forresten å ungå å kjøpe på BabyShop.. de er kjempe dyre i forhold til andre butikker!! Vi kjøpte også saueskinn, regntrekk, myggnetting og tisselaken på Obs - dette sparte vi mange hundrelapper på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå