Gå til innhold

Ekstra sensitive gravitester (10 mikrogram), funker de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? Hvor lenge før brukte dere testen og fikk positivt resultat? Det står opptil fire dager før IKM på testene, men stemmer dette?

Takknemlig for svar, problemer med å vente med testingen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEi! :)

Aner ikke svaret på spørsmålet ditt, men ville bare si at jeg sliter med det samme! Har ikke IKM før om en uke, men vurderer nesten å teste snart bare for å se! Føler meg selvsagt veldig gravid :)

Tror kanskje CB digital er den mest "følsomme" testen, uten å være sikker på at dette stemmer :)

Lykke til!!

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er den eneste:) Dette fører jo til at jeg får et utall negative tester, da:D Jeg tror ikke CB er mer følsom, men den er lettere å avlese enn de andre (den digitale). De fleste kommersielt tilgjengelige tester har grense på 20-25 mikrogram, svarende til hCG-nivået ved uteblitt mens. Men jeg fant en som hadde 10 mikogram og kunne ikke dy meg...

Takk for lykkeønskning og det samme til deg! Er du på IKM uke 13-listen?

:)

Skrevet

Hvor fikk du tak i den med 10 mikrogram følighet, og hva heter den?

Skrevet

Det er større sjangs for at de slår ut på kjemisk graviditet, så ville ikke ha brukt de jeg. Er man gravid så tester de fleste positiv innen ikm alikevel:)

Skrevet

lurer også på hvor du fikk takk i en så følsom test?

Skrevet

Spaniel VIL HA BABY NÅ!!!! :

Er på IKM uke 13 listen ja. Neste søndag... Jeg må seriøst løpe på do hver morgen nå for å "sløse" bort morgenurinen slik at jeg ikke kan teste.. Jeg er som ett lite barn selv, og synes det er fryktelig vanskelig å vente..

Når har du IKM?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...