♥2 små gull♥ Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Han ser jo litt ufresh ut, la bl.a. merke til neglene hans i dag. Ser ut som hendene til en uteligger... Mannen min sa at han hadde lest en artikkel om han for litt siden, så jeg søkte den opp. Man skal jo ikke dømme folk som er anderledes, men dette blir litt i overkant for min del... http://www.dagbladet.no/2009/03/14/kjendis/det_store_korslaget/tv_og_medier/5290966/
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Hva folk driver med privat har jeg ikke noe med, men musikk kan han og er utrolig flink og har en fantastisk stemme! Folk lever på mange ulike måter og det synes jeg vi bare skal respektere.
cherry coke Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Mener å ha lest at familien lever som hippier, og da er vel utseende og litt andre ting nedprioritert?=) Men uansett en dyktig vokalist og låtskriver.
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Hehe...han er en orginal hippi og de er vel ikke A4 den familien, men for noen herlige folk! Han sang "You lift me up" i farmors begravelse, stilte opp uten å blunke. Enda godt det finnes slike folk som ham...hadde blitt kjedelig hvis alle var like.
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Det virker som om det er mange fra Baillis her inne...?
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Jeg syns han er kul jeg Hvordan folk velger å leve er da opp til hver enkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå