Gå til innhold

Ferie i danmark.... hva finne på der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøre nedover, overnatte på veien (har telt, så da regner jeg med det er ledig plasser på campingplasser), bo billig med telt på forskjellige campingplasser i Danmark og se oss rundt litt her og der. Noen som har tips om hva vi bør finne på? Hvor er verdt å stoppe innom? Og fine campingplasser?

Har dårlig råd i år, og jeg VIL på ferie, så derfor blir det telt! (dessuten digger både jeg og mannen teltturer;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til danmark en uke til sommeren. Legoland, Djurs sommarland og Løveparken:)

Skrevet

www.jambo.dk er en hærlig camping plass, ikke langt fra Ålborg, ligger rett ved vestkysten og fårupbadeland

Skrevet

Er jo mye å finne på. Kommer ann på sådann ca hvor dere hadde tenkt dere hen.

Sjekk denne side: http://www.sjovforborn.dk/ En super side som har alle attraksjoner for barn i hele DK. Du kan søke på alder, pris, beliggenhet mm.

Mine gratis forslag i Jylland: Råbjerg mile, Grenen, Rebild bakker ved Skjørping er fine. I Ålborg er friluftsbadet gratis. I Randers er der en dyrehage som er gratis......

God tur....

Skrevet

er utrolig mange kjekke camping plasser i danmark.

å telt tur me barn er veldig gøy. vi har prøvd det to ganger sist gang i danmark for to år siden.

vi var kun på hanstholm camping i telt.. å det regna.. hehe men vi hadde ett stort telt så det gikk bra an å sitte inn i om kvelden.

vi kjørte til legoland en dag og i var i noen kalk gruver en dag.

ellers slappet vi av på campingen, bada litt i basssenge på campingen men det var veldig kaldt hehe, å gikk turer på stranda :)

Skrevet

vi var på ferie i Danmark i sommer. var i legoland, djurs sommerland og løveparken. løveparken var veldig veldig fasinerende, er noe spesielt med all verdens ville dyr som spaserte over veien foran bilen vår! legoland er også en vinner!! djurs sommerland var fint, men falt litt igjennom i forhold til legoland syns vi. men- som andre skriver er det jo fullt mulig å finne på ting som ikke koster penger. er det fint vær- er jo sandstrandene fantastiske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...