Gå til innhold

August/Septembermager


hb83

Anbefalte innlegg

Heisann ;)..jeg så heller ikke før nå at det skulle være treff i dag.Jeg har termin 26 August og har nr 3 i magen.:) Hadde vært kjempe koslig å blitt med på neste treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Har ganske nylig kommet over www.barnimagen.no :) Men blir med på neste treff! :) Er 22 år og førstegangsfødende. Bor på Buran med samboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har falt litt ut av disse treff-sidene, men er klar for nytt forsøk på treff ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen :)

lyst å møtes ??? D går fort fremover nå,så hadde vært hyggelig å møtes.

Noe interesse for det ???

Forslag til dag,sted mottas gjerne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå til helga hadde vært koselig. Fredag eller lørdag kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gjerne med på et treff i nærmeste framtid, men reiser desverre bort denne helga.Til uka har jeg derimot plenti med tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lørdag jobber jeg fram til ettermiddagen.. men søndag og fredag kan jeg hele dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med mandagen da,kl 19.00 på Ricks kafe fex?? Møtes innom døra. Jobber i helga,så det passer meg best ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer dessverre ikke for meg.. men så jobber jeg ettermiddag/kveld hele uka, så det er ikke så lett å avtale noe med meg. Men går snart ut i herlig lang lærerferie, og blir mye mer tilgjengelig, på de fleste tidspunkter. Vil gjerne treffe andre august/septembermager i løpet av sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...