Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann ;)..jeg så heller ikke før nå at det skulle være treff i dag.Jeg har termin 26 August og har nr 3 i magen.:) Hadde vært kjempe koslig å blitt med på neste treff.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ganske nylig kommet over www.barnimagen.no :) Men blir med på neste treff! :) Er 22 år og førstegangsfødende. Bor på Buran med samboer :)

Skrevet

skal vi prøve på et nytt treff? hihi=))

• 3 uker senere...
Skrevet

Har falt litt ut av disse treff-sidene, men er klar for nytt forsøk på treff ja:)

Skrevet

hei alle sammen :)

lyst å møtes ??? D går fort fremover nå,så hadde vært hyggelig å møtes.

Noe interesse for det ???

Forslag til dag,sted mottas gjerne:)

Skrevet

Nå til helga hadde vært koselig. Fredag eller lørdag kanskje?

Skrevet

Jeg er gjerne med på et treff i nærmeste framtid, men reiser desverre bort denne helga.Til uka har jeg derimot plenti med tid:)

Skrevet

ka med nå til helga? møttes til lunsjtid?

Skrevet

Nå lørdag jobber jeg fram til ettermiddagen.. men søndag og fredag kan jeg hele dagen. :)

Skrevet

hva med mandagen da,kl 19.00 på Ricks kafe fex?? Møtes innom døra. Jobber i helga,så det passer meg best ihvertfall..

Skrevet

Det passer dessverre ikke for meg.. men så jobber jeg ettermiddag/kveld hele uka, så det er ikke så lett å avtale noe med meg. Men går snart ut i herlig lang lærerferie, og blir mye mer tilgjengelig, på de fleste tidspunkter. Vil gjerne treffe andre august/septembermager i løpet av sommeren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...