*gruffalo* Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 var inne på detsoteliv.no Og laget arne brimi sin sjokoladekake. En skikkelig kaloribombe, og veldig mektig! Var sånn nesten rå inni, og knallgod:) Så den anbefales:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Oppskrift? Eller er det enkelt og finne fram inne på "søtelive".. Kan prøve å google meg inn i morgen:) Skulle hatt en god sjololade oppskrift på lur..
*gruffalo* Skrevet 22. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2009 Går ikke an å kopiere og legge inn her...men d e veldig lett og finne frem. Trykker på sjokoladekaker, så kommer det opp maaaaange. Ligger etter alfabetet, så den kommer ganske tidlig:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Hørtes herlig ut, jeg venter ennå på en oppskrift på en sjokoladekake som er den beste jeg noengang har smakt, var ei på jobben som hadde den med til bursdagen sin, men hun er litt treig av seg, så jeg venter ennå.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 Når du får den må du dele det med oss her inne
blond Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Crazy devils choclate cake er god, og helt uten fett for den som bryr seg om slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå