Gå til innhold

Når rullet babyen første gang?


Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta

Hvor gammel var babyen da den rullet for første gang, og hvilken vei?

 

May-Linn var 3 måneder og 1 uke da hun rullet fra mage til rygg. Det skjedde ganske så plutselig, så tror ikke hun helt hadde planlagt det. Var nok bare et riktig fraspark og bevegelse som fikk henne til å snu seg. Men i dag gjorde hun det 2 ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta vår rulla fra mage til rygg da hun var 2 mnd. 4 ganger på en kveld, men så tok det 1 hel mnd til neste gang hun gjorde det. (Var nok litt at hodet ble for tungt, men er så utrolig gøy da). Nå gjør hun det ofte,men virker ikke som om hun er klar for rygg til mage enda. Vi venter spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lille rullet også over da han var 2.5mnd. men det ble bare med den gangen, så kan være at d var tilfeldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ida rullet fra rygg til mage første gang da hun var 13 uker på dagen. Rullet tilbake igjen bare noen dager seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

5 uker og ikke noe jeg bare sier for jeg har det på film.

Men tror det har noe med magesmertene å gjøre. Blåste opp magen og trillet på den. For hun gjør det per dags dato svært sjelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor rullet fra rygg til mage første gang 3 dager før hun ble 4.mnd :) Første gangen fikk hun ikke med armen, men gjorde det igjen rett etterpå og da kom hun helt rundt. Nå kan jeg nesten ikke legge henne ned på ryggen ør hun snur seg over på magen... hele tia! Hun elsker mageleie, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gutten vår rullet bevisst fra mage til rygg først, rett før han ble 4 mnd. Så rullet han fra rygg til mage rett før han ble 5 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...