Gå til innhold

Når kom magen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 14+3 i dag, og føler magen kommer. Har følt meg oppblåst siden uke 5/6, men nå føler jeg det er mer mage enn bare oppblåst. Det er vel fordi livmora kommer opp over skambenet også...buksene strammer litt mer rundt livet og. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke mulig å skjule noe for andre etter uke 12. Har noe mage fra før graviditeten, men den ble betraktelig større etter uke 10. Men slik var jeg i de forrige sv.skapene også. Men så elsker jeg å gå gravid, og da gjør det ingenting at alle kommenterer magen min:-)

Skrevet

Magen min kom for alvor i uke 14-15. Jeg har født 2 ganger før, og magen har kommet et par uker tidligere for hver ny graviditet.

Skrevet

Jeg er førstegangs og hadde ikke helt flat mage til å begynne med. Den var temmelig oppblåst fra ca uke 6. Nå er jeg i uke 16 og har i dag kjøpt meg mammabukser. Mamman min sier jeg ser ut som jeg er i 6. måned, he he. Den går liksom rett ut fra skambenet og er stor omtrent til rett under navelen. Og kjæresten min sier han ser stor forskjell fra to uker siden. Så nå skal jeg bare skyte magen fram og være stolt av den :) Den er forresten temmelig hard også så det er ikke bare fett ;)

Skrevet

Jeg har kjent magen min i mange uker allerede (er 16+4), men det er først nå siste uka at den begynner å vise utenpå klær, slik at omgivelsene ser den. Det skjer raskt for meg her nå. I går var den slik at noen rundt meg begynte å lure, mens bare i forrige uke fikk jeg høre at jeg var "liten for alderen" da jeg fortalte det til en kollega. Så her går det unna.

Jeg er også førstegangs, og med ganske flat mage i utgangspunktet.

Skrevet

For å si det sånn: det var en mann som reiste seg for meg på "t-banen" her i Tokyo i går. Ble helt satt ut jeg, men den synes jo ja. Og i følge sambo har jeg en tendens til å holde hånda på magen på "en sånn moderlig måte" (ha ha) så folk skjønner kanskje at det ikke bare er fett :)

Skrevet

Hihi, artig!:)

Skrevet

Jeg hadde noe mage rundt uke 15-16 så det syntes at jeg var gravid. Så stoppa det, men for fire uker siden begynte det å skje ting.. Haha.. Så da ble det mage i løpet av en ukes tid, og nå bare vokser den. samboeren min og mamma ser iallefall forskjell fra da og til nå. Er 26+1 idag så den skal jo voke nå.. hehe..

Skrevet

Her er det fremdeles bare "fett".... en liten økning er det nok, men føler ikke at jeg ser så veldig gravid ut! føler meg bare feit... Men hadde flat mage fra før da, så noe har jo skjedd, er bare ikke den magen jeg venter på.. hehe

Skrevet

Magen min kom med en gang denne gangen. Kjøpte den første mammabuksen i uke 7. Forrige gang fikk jeg mage ca i uke 14, så det var stor forskjell. Har lagt på meg ti kilo nå og har diger, stram mage. Omtrent som i 6. måned sist! Lurer på hvordan dette skal gå!

Skrevet

jeg hr fått kjempe fin mage nu=) er i uke 19=) er de siste 2-3 ukene den har blitt son gravide mage og ikke bare ser ut som jeg har flesk. er kjempe koselig=) .

Skrevet

jeg hadde godt omslag på magen fra før så her var det flesket som tøt ut først.. hihi, men nå som jeg er 26 uker så strutter den.. :)

Skrevet

første gang begynte det å synes skikkelig i uke 18-19.

andre gang fikk jeg seriøst hormonmage i uke 7 eller noe, og så klappet den lissom sammen rundt uke 12 før den begynte å vokse igjen et par uker etterpå.

denne gangen syntes magen veldig fort, men så var jeg også tvillinggravid. etter at jeg mistet ene tvillingen stabiliserte det seg litt. nå er jeg 13 uker på vei, og det syns SKIKKELIG godt. neste skummelt. men så har jeg ikke magemuskler igjen heller da, etter tre tette svangerskap.. hehe.

men er først nå jeg føler at den "ordentlige" magen begynner å vokse da, før det har det bare vært luft og hormoner.

jeg er veldig slank fra før av så det syns godt når det blir litt ekstra over magen. tror folk på jobb begynte å spørre når jeg var ca 10uker på vei...

Skrevet

Jeg er nå i snart 20nde uke, og det er så vidt det synes noe på magen min. Ingen som tror jeg er "så langt" på vei! Er veldig smal rundt midjen fra før, så det er muligens derfor det ikke er så synlig for andre. Selv ser jeg bittelitt, men ikke store greiene.

Etter å ha lest de foregående innleggene her, er det tydelig at dette varierer velidig fra kvinne til kvinne. -Og det meste er normalt :) Heldigvis.

Skrevet

Magen har sprottet ut fra uke 16 å til nå i grunn =) Nå er jeg 19+3!! Lurer nesten på om jeg blåser opp magen noen ganger når jeg ser meg i speilet.. så prøver jeg å blåse den opp og oppdager till min store glede at magen faktisk har vokst MASSE på kort tid =)

Skrevet

Herlig!!! Gleder meg til min sprotter også!! (Lærte nytt ord der :-D)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...