Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Etter fødselen min har jeg fått den giga skjedeåpningen. Kjenner jo ikke at sambo trenger inn en gang..... Noen av stingene løsnet så det har ikke med at jeg ikke har muskler der nede. Er det noen som har opplevd det samme, og vet om det går an å fikse??
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Da har det egentlig ikke gått så lang tid siden du fødte, så jeg hadde ikke bekymra meg. Hvis problemet vedvarer så kan du jo oppsøke gynokolog. Men det finnes måter man kan trene skjeden hjemme. Finnes f.eks. vaginakuler. Jeg var veldig vid etter at jeg fødte, men det som hjalp for meg var faktisk det å ha sex. Kjenner mye mer nå enn jeg gjorde i månedene etter fødselen, men for min del ble det aldri det samme som før fødselen. Håper det ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 jeg kjente heller ingen ting etter fødselen, men gikk seg til for meg ihvertfall. men greier du å trene musklene der nede? tok ikke så lang tid som 4 mnd for meg, men det er jo sikkert veldig individuelt. uansett tror jeg det aller viktigste at du prøver å trene opp musklene. om du er usikker på om det er riktig øvelse, kan du prøve å knipe mens samboeren din er inni deg. han vil kjenne om du kniper riktig.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Jeg kniper og kniper og føler egentlig at jeg er ganske stram inni skjeden. Men problemet er den vide skjedeåpningen pga at noen sting løsnet... Er altfor stor bakover, så kjenner jo ikke at han kommer inn i meg. Uff... HI
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 ok, hvis du vet at det er det som er grunnen, ville jeg bestilt en gu, snakket med legen, og tatt det derfra. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå