Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sluttet på p-pillene 28 desember da jeg begynte å blø atter en gang.. så da sluttet jeg på pillene.

så for 3 dager siden kom det litt blod da jeg var på do, og jeg tenkte med en gang at nå var mensen kommet.

men på disse 3 dagene har jeg ikke blødd noe nesten.. aldri opplevd dette før.

så lurer jeg på om det er normalt etter man har sluttet på p.pillene at det blir sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mangen år si jeg gikk på p-piller selv,men tror det er vanligt å blø litt i hytt og dyne..er vel det ved di fleste prevensjoner.

Skrevet

men nå har jeg jo sluttet på di..

har ikke blødd slik noen gang før etter jeg hadde sluttet. da har jeg kunn blødd fast til mensen ikke noe spotting midt i syklusen.

og det var bare 3 dager med pittelitt spotting..

Skrevet

Jeg sluttet og på pillene i desember, men har ikke opplevd å blø utenom mens. Har heller ikke hørt om noen som har gjort det etter å ha sluttet. Men vet noen opplever det når de begynner på p-piller..

Men jeg hadde en veldig kort mens i januar, der jeg blødde littegran i to dager. Og gikk over tiden i februar med 8 dager..så har vært litt tullete syklus hos meg helt frem til denne mnd.

Hvor i syklusen er du forresten??

Skrevet

jeg er bare på dag 21 i syklusen..

og jeg vil ikke si at jeg har hatt mensen de 3 dagene jeg blødde..

har ikke blødd noe i dag, og super lite i går. var bare så vidt jeg så at det var blod.. og dagen før det var d litt mer men ikke mye.. og det var bare 1 gang det kom såpass mye at man så at det var blod i truseinnlegget.. første dagen med spotting, altså for 4 dager siden da var det veldig lite, så vidt jeg så det..

tror jeg har en syklus på 32-36 dager er litt usikkert..

Skrevet

jeg spottet tre mnd etter pilleslutt. er ikk uvanlig det. kroppen prøver å komme igang igjen etter en stund i dvale:) Noen venter lenge på å få mensen igjen etter pille slutt.

Skrevet

okey, har aldri skjedd før da men kanskje det har noe å si hvilket merke man har brukt og hvor lenge.

håper kroppen kommer til normal igjen snart.

takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...