Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Er så lite aktivitet inne på seksual forumet. Så prøver her Når jeg og typen min har SEX så går det for han nesten med en gang, dette er dumt både for meg og han. Noen som har forslag til hva vi kan gjøre?? Noen som har samme problemet?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Ikke ha sex, da går det ikke for han. Hilsen en med termin om 3 uker og ikke har hatt sex siden nyttår
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Det finnes måter å trene på for at det går lengre og lengre tid til man får utløsning, men jeg vet ikke helt hvor man finner den informasjonen på nett. (Så det på tv, og har glømt oppskriften) Men det jeg og eksen min gjorde var at han kom fort først og så hadde vi kosetid der han bygde seg opp igjen og da kunne han være lengre inni meg uten å komme. Ikke alle menn som greier det, men vi løste det på den måten.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 tips, ikke dusje på 3 dager, men samtidig sørger du for å trene alle disse dagene. Ved tid for sex ha på deg bestemorstrusa og pologenser. Husk å spise middag med hvitløk og bønner rett før sex som kan resultere i dårlig ånde og promping under akten. Hvis din mann fremdeles kommer før lynet slår ned er du rett og slett for fiin for mannen din!! Good Luck, hilsen meg!!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Har ikke prøvd det selv, men der skal være et "treningsopplegg" for akkurat dette. Tidlig sædavgang, heter vel problemet. Det går litt på å stoppe opp før det blir "for godt", pauser og tankegang(tenke på oppvasken eller noe annet kjedelig, for mannen). Jeg merker at min mann gjør dette av og til, for å holde lenger. Han bare stopper litt opp, og ser ut til å prøve å tenke på andre ting. Ellers så kan jo han kose med deg på andre måter enn med samleie; fingre, oralsex osv. Og så får slutten på akten være samleie;)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Penisring då? Har hørt om da men veit ikkje korleis da funke.. LYkke til
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Kan ikke han komme med en gang, og så så starter dere begge fra starten igjen etterpå? Da bruker han nok litt mer tid. (og tipper han blir fornøyd med å få komme to ganger.. )
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #8 Skrevet 21. mars 2009 En åenisring vil nok bare forværre problemet. google "for tidlig sædavgang" du, og se om du finner noe lurt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå