Gå til innhold

Noen kaffe folk her? Ang.espressokoker.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en sånn `jernsak` som man setter rett på

platen..oen her som bruker sånn?

kan man få til like god latte av denne som med en maskin på en kafè?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmm... lager kjempegod kaffe! Har bialettikanne selv og er veldig fornøyd. Vet ikke så mye om forskjellene på de ulike typene, men denne lager i alle fall veldig god kaffe! Hvis du i tillegg kjøper en melkeskummer hvis du ikke allerede har det - så kommer du langt. Det avhenger selvfølgelig av at du kjøper god kaffe;) Jeg kjøper bønner og kverner selv, og passer på at det ikke blir stående lengre enn max et par uker - ellers blir ikke kaffen god. Lykke til!

Skrevet

Ja,en bialettikanne har jeg kjøpt meg,melkeskummeren kommer

senere,de var fri akkurat nå.

 

Har aldri brukt slikt utstyr,er helt grønn..å bruksanvisningen var ikke på norsk,så jeg sliter litt :/

Skrevet

Vann i nederste delen, opptil ventilen som du ser utenpå. Kaffepulver i "silen" med lang tut - sett den oppi den nederste delen med tuten nedi vannet. IKKE "pakk" kaffen tett oppi der, bare legg den løst og skav av toppen. Skru sammen med toppen og sett på plata :o)

Skrevet

Ferdig når kaffen er i den øverste delen:-)

Skrevet

Hvordan funker en melkeskummer da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...