Nathalie'i'magen Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Lurer litt på hvordan dere andre prøvere forholder dere til alkohol? Drikker dere alkohol mens dere prøver, eller er det helt stopp`?
lurer på Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Smaker innimellom, men ingen real fyllekule..
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Absolutt ingenting i perioden mellom ca. el og ikm har jeg hatt som regel. Nå har jeg egentlig sluttet helt. Syns ikke det er så viktig liksom.. :-)
liber Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 jeg tar ingen hensyn til det, kan ikke slutte med alt før man blir gravid syns jeg, for det kan jo ta veldig lang tid å bli gravid..
Nathalie'i'magen Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2009 Hmm.. Jeg er usikker hva jeg skal gjøre.. Er bare i 2 pp, så har ikke så mye erfaring. Denne pp har jeg ikke rørt alkohol mellom el og ikm (som er neste søndag)... Er vel kanskje det beste, men det kan bli vanskelig hvis prøvingen skal ta lang tid.. Har en jobb der vi ofte tar en tur på byen sammen, eller går ut og spiser.. De begynner nok å lure dersom jeg ikke drikker.. men men..
liber Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 sist jeg var edru på fest tulla alle med at jeg var gravid, så folk tenker sitt, men det bryr meg ikke, bare ler a de jeg... men jeg drekker det jeg vil selv om jeg prøver, er i min 8pp ell noe nå..
Miztery Skrevet 21. mars 2009 #7 Skrevet 21. mars 2009 Har prøvd i et år nå, og har vel drukket 2-3 ganger, sånn at jeg har vært på en "snurr", men da har det alltid vært like etter mensen, eller jeg har tatt en test før jeg drakk, og jeg var 100% at jeg ikke kunne være gravid.. Jeg har rett og slett ikke lyst på alkohol, en spire er så mye viktigere!
Lotte&Babyspiren Skrevet 22. mars 2009 #8 Skrevet 22. mars 2009 Tar meg gjerne en øl på en lørdagskveld (ikke hver lørdag heller!!)...men bare EN!! Holder meg helt unna alkohol nå som jeg har IKM uke 13!
Celeste85 Skrevet 22. mars 2009 #9 Skrevet 22. mars 2009 Tar ETT glass vin i ny og ne til maten, men ikke mellom EL og IKM:) Slutta å røyke for en uke siden også. Er SÅ stolt!
Miztery Skrevet 22. mars 2009 #10 Skrevet 22. mars 2009 Så flink du er som har sluttet å røyke! Samboer sluttet å røyke da vi begynte å prøve.. Stakkars som holdte opp et år "for tidlig"..
Celeste85 Skrevet 22. mars 2009 #11 Skrevet 22. mars 2009 Hehe, uff da:) Vi slutta å røyke samtidig, og det går ganske bra faktisk. Har røyka i 10 år så dette er virkelig stort for meg. Trodde ikke jeg skulle klare det så bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå