Gå til innhold

Hormonene mine jobber overtid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååhhhh, mannen gjør meg så forbannet!! Det skal bare den minste ting til før jeg eksploderer, og av og til er blir jeg så SINT at jeg har lyst å slå til ham. (Har aldri gjort det da). Men jeg vet at det bare er hormone, for jeg er absolutt ikke slik i det hele. Synes synd på stakkers mannen da som ikke vet sine arme råd. Er det flere som er besatt av hormoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss har dette blitt litt humoristisk, han behøver ikke å si noe engang, bare ser på meg med et flir. Men han fortjener hver bøtte, sier nå jeg. Det er han som absolutt vil ha et barn til!

Skrevet

Me too!!! er bare SÅ humørsyk. det er helt ukontrollerbart!!! Og det verste er jo at jeg forstår jo selv at jeg er helt urimelig, men klarer likevel ikke la være å bli sur og gretten. What's up with that? hehehehehehe.

men, bra å vite at det er flere som har det likedan da ;o) håper det ikke varer i 9 måneder? er 6+2 - så det kan bli noen LANGE måneder isåfall!

Skrevet

Så godt å se at det er flere der ute som har det likedans.

I dag begynte jeg å gråte da jeg var ute og gikk tur, fordi det begynte å regne og jeg hadde ikke på meg regnbukse:-/

Skrevet

Ja, humøret svinger mer enn vanlig... blir og sur av å være trøtt hele tiden..... av og til blir jeg så sur, grinete og sint(som en unge ;) at jeg legger meg grinende i senga for å roe meg i noen min.men det er oppussing her også så kan bli hett her ja.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...