nr 2 på gang i mai Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 igår på norske talenter, så vr det ei asiatisk dame som sang en sang av celine dion, tror jeg, noen som vet hva den heter ? var såå nydelig
Kyllingbein Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Celine Dion - love you more (i'll be waiting for you) eeelsker den sangen. Synd og skam at den dama ikke gikk videre. Flink og sjarmerende
nr 2 på gang i mai Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2009 fikk ikke med meg slutten, men er jo typisk det, syns ihvertfall hun var fantastisk flink,!
Kyllingbein Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 to love you more- heter den. måtte jo sjekke nå. link til en kortere versjon av sangen: http://www.youtube.com/watch?v=oHYgVnF9aBY
Sistah*G07*J09* Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Skjønner ikke hvorfor hun ikke kom videre!!! hun var jo tusen ganger mer underholdende enn han der pianofyren, for å ikke snakke om han med drillstaven!!! Å så hadde hun bøttevis av talent!!! ble nesten litt irritert......
Matildesnusk + lille ups Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Pianofyren var jo fantastisk da, mens denne dama hadde en stemme vi har hørt før. Syns avgjørelsen var ganske riktig, jeg. (Det var også en gang jeg skulle være enig med Thomas Gjertsen! Egentlig er alle tre dommerene ganske motbydelige) jaaaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå