Gå til innhold

Dere som har hvite vegger i huset..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hvit eller en annen hvitfarge?? Hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå glemte jeg hva den heter, ahh... eggehvit. Vegger, tak, vinduer og lister i samme farge, men ulike blankheter.

Skrevet

Den heter DUN, men jeg husker ikke om det er fra butinox eller Jotun, begge har en farge som heter dun, men den vi har er ganske lik eggehvit.

Skrevet

Panel i latte farge og lister i høyere glansgrad og hvit.. =)

Skrevet

Vi har hvit. 07-hvit :o)

Skrevet

Vi har hvite vegger men jeg aner ikke i hvilken hvitfarge. Det var sånn her når vi flyttet hit.

Personlig synes jeg hvitfargen latte er finest. Bruker den fargen når jeg maler møbler. Jeg brukte ukesvis med tankevirksomhet for å komme frem til akkurat den fargen:o)

Skrevet

Den heter Letthet. Den så nesten litt "grønn/gul" ut på fargekartet så jeg var veldig skeptisk til den da den ble anbefalt. Men det er en flott "hvitfarge" som inneholder litt oker, og blir derfor en varmere hvitfarge. Men den er hvit altså.

Skrevet

Vanilje vegg, stue, latte kjøkken, egghvit lister og tak.

Skrevet

Ok takk. Latte blir det nok ikke.. Den er ikke hvit nok.. hehe.. Vi har en farge fra Lady (tror jeg) kalt Chi, den er hvit men ikke helt hvit da... men veit ikke åssen deg egner seg på store rom.

Skrevet

Vi har også Chi :) Den er fiiiin!!

Eller som svigermor kaller den: Kritt farge ;) (hun eeelsker furupanel, og ble derfor meget forskrekket da vi malte furupanelet her når vi kjøpte huset) :P

Skrevet

Vi har et eller annet med "egg". Den er en tone eller to gråere/gulere enn hvithvit tror jeg.

Skrevet

Haha er furu i taket og på veggene på kjøkkenet der vi skal flytte inn... Fint med MALT furu:) hehe...

Kanskje satse på Chi da... Hmm, vanskelig ....

Skrevet

Som sagt er den kjempefin, vi har masse panel på stua og alt er malt i den fargen, også kjøkkenet og gangen er i Chi, og det er lyst og fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...