Sørland-snuppa Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 jeg og jenta mi på 7 år var og koste oss i byen i dag. hun sto og så på noen leker i en kurv, jeg sa kom så går vi og finner en benk. jeg så hun snudde seg og begynte og gå bak meg. vi gikk noen få skritt rett over veien og jeg snudde meg, og der var hun vekk. jeg skikket over alt og begynte og lete etter henne. etter 10 laaange minutter var hun fremdeles vekke. det var masse folk og alle sto i veien for meg følte jeg. jeg merket jeg ble mere og mere redd og jeg begynte og få problemer med og puste og jeg følte jeg måtte svime av til tider. sto helt alene og ante ikke hva jeg skulle gjøre. angret så for at vi ikke hadde tatt mobilen hennes med og jeg ble sint på meg selv for at jeg ikke hadde en lapp eller noe som helst form for mitt tlfnr på henne.jeg fikk tak i en sekuritas og 5 sekuritasser begynte og lete etter henne. en av de en av de fant henne heldigvis. jenta mi hadde begynt og lete etter meg når hun oppdaget at jeg var vekke, men når hun ikke fant meg, så gikk hun tilbake til der hun var da hun oppdaget at jeg var vekk. og der sto hun bare helt stille helt til sekuritas dama fant henne. Når hun kom bort til henne og spurte om hun lette etter mamman sin, braste hun i tårer. stakkars jenta mi. hun så ikke at jeg stoppet opp og hun bare gikk videre med noen ved siden av seg som hun trodde var meg. hun tviholdt rundt meg og var skikkelig skremt. hun var helt blek i ansikte en god stund etterpå. men jeg var så stoldt av henne og skrøyt mye av henne. synes hun hadde vært så flink og gjort det helt riktig og gå tilbake der hun så jeg var vekk og bare stå stille.
mamarama og lille banan Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 å ,jeg ble så redd når jeg leste overskriften din, trodde at jenta de virkelig var borte for godt jenta di gjorde jo det riktige i situasjonen, hun gikk tilbake dit dere kom bort fra hverandre. det er jo mer enn mange voksne hadde klart å tenkt. flink var hun det var nok skummelt for begge, og det viser hvor lett det er at det kan skje noe. neste gang dere er ute får dere begge ta med mobilen
solemio Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Skrekkepisode sånt. Så flink hun var til å tenke lurt, da! Bra du skrøyt mye av henne for det.
<3 Legoland <3 Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Overskriften skremte meg også.. VELDIG! Huff a meg!! Godt at det gikk bra !!
LilleVille&StoreBror Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 Å gud, jeg ble så redd når jeg leste overskriften og begynnelsen på onnlegget ditt Fikk helt hjertebank! Takk gus for at hun bare forsvant et lite øyeblikk, jeg så for meg at hun var påkjørt eller kiddnappet eller noe slikt ( Så fint det gikk godt, har vært borti det mange ganger, like fælt hver eneste gang!
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Guri, nå trodde jeg datteren din var død. Det var da enda godt det ikke var saken! Skremmende opplevelse for dere begge sikkert, men godt det gikk bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå