Gå til innhold

Dere som holder dere slanke gjennom svangerskapet,hva spiser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ny for andre gang nå.

Etter sist sv skap fikk jeg noen kg for mye og var nesten tilbake nå.

Livredd for og legge på meg mere enn nødvendig nå.

La på meg stort sett sist på grunn av godteri men trenger litt insprasjon nå for og opprettholde riktig vekt:)

Har det med og få veldig mathunger hvis jeg ikke klarer og dekke dagsbehovet maks så det sliter jeg litt med;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser akkurat det jeg vil... Men det er jo viktig å bevege på seg da, lettere sagt enn gjort;)

Skrevet

Jeg har funnet ut at jeg må spise noe sånn ca hver 3.e time for å holde blodsukkeret på en jevn nivå. Frukt eller litt nøtter, kanskje en liten yoghurt mellom "hovedmålen". Det hjelper litt mot godtesuget, hos meg i vert fall! (som jo selvfølgelig er tilstede likevel, men det blir litt bedre...)

Skrevet

jeg spiser akkurat som vanlig... men når jeg er gravid så er ikke brus noe godt lenger, vanlig godteri frister ikke, og eneste sjokoladen jeg får lyst på er mørk kokesjokolade...

Har aldri så mye frukt i huset eg som når eg er gravid...

Skrevet

Jeg har vært veldig heldig, både sist sv. skap og dette har jeg kun fått kulen på magen.. Hittil i dette hvertfall, er nå i uke 32.. Sist fikk jeg jo dilla på is, og denne gangen spiser jeg akkurat det vil ha.. Sånn som før jeg ble gravid.. Dvs jeg drikker ikke brus og spsier godteri og veldig usunn mat midt i uka. Det gjør jeg ikke ellers heller. Men i helger går det en del av dette..hehe.. Har bekkenløsning denne gangen og, så får nesten ikke bevegd meg, pluss jeg sliter med null energi... Sist sv.skap trente jeg en del..Prøv å spis og drikk sunt, mye vann og gå turer:o)

Skrevet

Hi her.

Da er jeg forholdsvis godt igang.Må jeg bare finne på noe godt og sunt til mellommåltid,ikke like lett det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...