Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 noen som har det?fornøyd?hvilke farger finnes det i?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Reflex regntøy har god kvalitet. Vært best i test flere ganger. Er ikke sikker på alle fargene, men et par av de kan du se på www.reflex.no
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Har det til jenta mi og er kjempefornøyd, det er ikke stivt eller vanskelig å bevege seg i selv om det er tykt stoff. Vi har det i blått med litt rødt på. De er litt store i str, så vi bruker det i to mindre str enn det hun bruker i bodyer.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #4 Skrevet 22. mars 2009 Reflex-regntøyet er kjempebra det, men er misfornøyd med trykknappene til hetta. De er så dårlige, man må sy fast hetta! Min gutter har hatt til sammen tre slike regnsett, og alle har hatt samme problemet. Har hørt andre rapportert om samme problemet.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 22. mars 2009 #5 Skrevet 22. mars 2009 Du må da ikke sy fast hetta! Det er jo livsfarlig. Hetta skal løsne lett, hvis den setter seg fast et eller annet sted. Når det er sagt, noen av hettene sitter litt løst. Jeg har byttet engang som det var helt håpløst, og en annen gang tok jeg en hammer og banket litt på de tappene som skal trykkes inn i den andre knappen så de ble litt flatere. Funket som jernet, det!
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2009 #6 Skrevet 22. mars 2009 OK, med "sy fast" så mente jeg noen få sting slik at den ikke ramler av bare man kler på seg jakka. For det var det som skjedde hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå