Zeke Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 veit det ikkeje e så lenge siden jeg mista , men jeg vil ha baby i magen igjen nåååååå. vil bli gravid fort. kjenner jeg er sikkelig lei i dag, savner dn lille magen min
Nathalie'i'magen Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Samme her!! Jeg mistet for snart 2 mnd siden og vil virkelig ha magen tilbake!! IKM neste søndag, så det er bare å krysse fingrene og smøre seg med tålmodighet
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 Jeg vil også ha baby igjen,mistet på tirsdag....gjør vondt langt inn i sjela.. Hvordan skal jeg få testet el når den slår positivt ut pga forsatt høyt hcg nivå...teste til den er negativ og så vente på en ny positiv.. utålmodig kjenner jeg..
Nathalie'i'magen Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 Trist å høre hva som har skjedd med deg.. Det er nok ingen trøst akuratt nå, men det går faktisk bedre med tiden! Hold motet oppe og prøv igjen! Jeg ventet en syklus før jeg begynte å teste el. Tok noen graviditetstester innimellom bare for å finne ut når den ble negativ slik at den ikke skulle "lure meg"
Zeke Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2009 Uff så trist å høre, går det bedre ?(bra vil det ikke bli men det blir bedre etter hvert) jeg strever med alt for høyt hormon nivå selv og dette gjør det vansklig å bli gravid, satser på at det skal synke selv at jeg slipper tab. enda lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå