**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Har to unger, 3 år og 1,5 år:) Plutselig har jeg lyst på en til liten baby. Kanskje fordi mange rundt med går med mage og skal ha en liten;) Har jo dager hvor jeg gjerne skulle vært uten unger, men så har vi jo fine dager også. Er jeg GAL?!
Lykkeliten og jeg Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Hehe enten er du gal eller så er det kanskje våren som setter inn?
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 jeg har en som akkurat har blitt to år.. og en på 3 mnd.. og allerede har tanken på nr 3 kommet.. så kanskje det er våren.. Men.. god prevensjon er når jeg er alene med de når sambo jobber kvelden.. hehe... da er jeg sliten.. så orker ikke tanken på enda en.. men nå er jo minsta bare 3 mnd.. så rutinene er ikke helt bankers enda.. men vi skal ikke ha flere da.. og det frister ikke med stor mage igjen heller;-)
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2009 Ja er kansje våren:) Tror det må være noe slikt, for jeg tror at innert inne bør vi vente noen år....Mannen min er mye borte også, så er passelig irritert og trøtt når jeg er alene med de og de er helt umulige! Er jo en hel jobb å komme seg i barnehagen med eldste når yngste skal være med på slepet:) Bør nok få satt inn spiralen igjen...og ikke bare sattse på den gummien;)
lilios med 3 søte små:-) Skrevet 21. mars 2009 #5 Skrevet 21. mars 2009 hehe - våren kan gjøre så mye rart med oss ;-) vi satset på pillen vi, så når eldste var 3 og minste var 1 ble vi gravide igjen.... Så nå har vi ei på 4, ei på 2 og en på 4 mnd.... Og tro meg - det er temmelig travelt....har mann som jobber mye, og det er endel planleggingsom skal til for å få dagene til å gå opp... MEn for all del - det er jo kjempekoselig også!!! men jeg var også snar å få inn spiral etter at minstemann kom :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå