Gå til innhold

HERPES PÅ ØYET!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt et herpessår på munnen, og i dag våknet jeg med blemmer på øyet. Var på legevakten og de sa at hvis det ble verre måtte jeg komme tilbake igjen. Det er så SINNSYKT vondt. Hvis du har hatt hva behandling fikk du??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er herpes på øyet skal du behandles med en gang!! Kjempeviktig! Hvis ikke legevakta vet hva de skal gjøre, så bør du få en henvisning til nærmeste øyeavdeling på sykehus. Det må du gjøre med en gang. Det er en salve du skal få å bruke. Hvis du går lenge med det vil du helt sikkert få arr på øyet og da vil du se dårligere etterpå. Få salven med en gang!

 

Jeg har ikke hatt herpes på øyet selv, men mamma har hatt det mye + at noen andre jeg kjenner har hatt det og de har alle avtale med en øyelege at hvis de får det, så skal de ringe med en gang og få resept på salven med en gang. Vet også noen som har hatt det ofte har fått en resept de har liggende hjemme.

 

Kjempedårlig av legevakta å si at du skal vente å se! Det er helt feil "behandling" av herpes på øyet! Og ikke vent til å morgen, det er for sent.

Skrevet

Ok, takk for svar. Samboer har reist til alpene så det blir litt vanskelig å komme seg opp der nå, men imorgen skal jeg dra opp med en gang jeg står opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...