Linchen Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 Kjenner ei god jente på snart 2 år som heter Olea. Har blitt så vant til det - synes det er kjempefint nå.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 DIGGER Olea!!!!!!!!!! Når eg fant ut at eg var gravid med nr 2 så møtte eg ei heilt herlig jente som hette Olea. På veg heim frå jobb den dagen så dreiv eg å smaka på Olea, me hadde bestemt navn hvis det blei ei jente, det var Kirsten. Eg sa høgt mange gonger på veg heim den dagen, Kirsten Olea........ Mannen min lika ikkje Olea så me droppa det, jenta heiter Kirsten......
Sørland-snuppa Skrevet 21. mars 2009 #4 Skrevet 21. mars 2009 synes det høres ut som litt av ett refreng i en sang. hahaha
Gjest Skrevet 21. mars 2009 #6 Skrevet 21. mars 2009 Kjempefint navn. Jeg også digger gammeldagse navn. Har en oldemor som het Anilla Wilhelmine, og det er så utrolig "staselig" navn synes jeg. Masse "Schvung og personlighet" Hadde vi fått ei jente, hadde det nok blitt Wilhelmine.
Gjest Skrevet 22. mars 2009 #7 Skrevet 22. mars 2009 Jeg elsker gamle navn å:)Sånn rundt beg av nittenhundretallet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå