Gjest lillemamsi Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 Jeg er 6 uker i dag. Har så utrolig vondt i hoftene ? Smertene sitter i hofteleddene, kjennes ut som jeg er kjempe støl på en måte. Kan dette være bekkenløsning? I såfall må dette være alt for tidlig ?? Forige svangerskap så hadde jeg ikke antydning til bekkenløsning. men nå begyner jeg å uroe meg litt.. Noen som har en god forklaring på dette, eller har det på samme måte ?
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 21. mars 2009 #2 Skrevet 21. mars 2009 det høres veldig ut som bekkenløsning. første sv.skap fikk jeg det i uke 10, nå har jeg hatt det i ca 3-4 uker og jeg er bare 9 uker på vei.....
Gjest lillemamsi Skrevet 21. mars 2009 #3 Skrevet 21. mars 2009 takk for svar! hmm, høres ikke bra ut. Trodde det var noe man fikk senere i svangerskapet. nå har ikke jeg lest noe serlig om bekkenløsning siden det ikke har angått meg på en måte....før nå ! :-O Vet noen i såfall hvorfor man i et svangerskap ikke får bekkenløsning og i et annet et får det ? (kan sikkert fortsette denne tråden under "bekkenløsning" her på BIM, men nå har jeg da spurt her alerede...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå