Gå til innhold

25 dager til termin og plutselig tok angsten meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde? Har selv vært den som har oppmuntret andre både her inne og venner ellers men nå ser jeg ikke med samme øynene lenger.Henger selvfølgelig sammen med en dårlig opplevelse forrige gang men det er absolutt ingenting som indikerer at dette skal gjenta seg.Jeg VET jo det!Men fornuften virker ikke.Kjenner jeg er på en måte litt skuffet over meg selv og det depper meg enda mer siden jeg har vært så"kjepphøy" til nå.Har tatt dette opp med JM men hun ser liksom på meg og sier det samme som jeg gjør her osv.Da blir det til at jeg flirer det vekk og sier det jeg bør si, nemlig at jaja , vi får jo bare ta det som det kommer haha det går jo sikert bra.Har vært¨på gjennomgang av forrige fødsel og gjort det meste for å orientere både meg og min kjære, så deter vel ikke stort mer å gjøre enn å akseptere frykten og slå seg sammen med andre med redsel for fødselen... =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg sånn lgjen! Hadde en helt j... fødsel sist som endte i hastesnitt. Jeg har bearbeidet det jeg kan og vært til fødselssamtale på sykehuset så er egentlig så klar jeg kan bli. MEN panikken kommer over meg nå om dagen, gruer meg mest for smertene tror jeg, og ber til han der oppe at opplevelsen blir bedre denne gangen... Jeg får si som du mockis, jaja det går nok bra, selv om jeg skjelver inni meg....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...