mirredutt Skrevet 21. mars 2009 #1 Skrevet 21. mars 2009 For snart et år siden tok jeg en brystløft operasjon samt at jeg la inn litt silikon. Pga løftet fikk fikk jeg anker-arr, dvs at arret rett og slett ser ut som et anker. Jeg har aldri hatt noen plager annet en at jeg har liten følelese i selve brystvorta og rundt arrene. Helt til nå... Har fått en kul akkurat i underkant av brystvorta akkurat i arret som er hard og vond, og området rundt er rødt. I og med at jeg er litt følelsesløs akkurat i det området har det ikke blitt skikkelig vondt før i dag. Har merket litt ubehag den siste uken, men ikke tenkt så mye over det. Nå er jeg bare bekymret over hva det kan være. Syns liksom ikke det er så kult å gå til legen med dette problemet....
bl0mma Skrevet 22. mars 2009 #2 Skrevet 22. mars 2009 Gå til legen, er ju ikke normalt att du ska ha det sån... Kansje du kan ringe legen som opererte dig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå